جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 17 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
فارس من| همراهی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در رعایت حجاب
14

[ad_1] رییس دانشگاه الزهرا (س) با بیان اینکه رویکرد ما در دانشگاه وجود محیط سالم و پرنشاط برای دانشجویان است، گفت: پیرامون عفاف و حجاب دستورالعملی براساس دستورالعمل شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغیه وزارت علوم داشتیم که طبق آن موضوع را پیگیری کردیم. – زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا (س) در گفت وگو […]

پ
پ

[ad_1]

رییس دانشگاه الزهرا (س) با بیان اینکه رویکرد ما در دانشگاه وجود محیط سالم و پرنشاط برای دانشجویان است، گفت: پیرامون عفاف و حجاب دستورالعملی براساس دستورالعمل شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغیه وزارت علوم داشتیم که طبق آن موضوع را پیگیری کردیم.

– زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا (س) در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس پیرامون عفاف و حجاب گفت: در راستای عفاف و حجاب دستورالعملی براساس دستورالعمل شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داشتیم.

  وی افزود: با توجه به دستورالعمل عفاف و حجاب در دانشگاه از تذکر شروع کردیم و در سامانه تذکرات مبنی بر اینکه دانشجویان شئونات اسلامی را رعایت کنند تذکر دادیم.

در بدو ورود، در ورودی های دانشگاه نیروهایی مستقر بودند که به دانشجویانی که حجاب را رعایت نمی کردند تذکر می دادند.

  رییس دانشگاه الزهرا در ادامه گفت: از ورود دانشجویانی که بدون پوشش وارد دانشگاه می شدند ممانعت به عمل می آمد و آنها را برای ارشاد به نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ارجاع می دادیم تا بتوانند سؤالات و مشکلات خود را با نهاد درمیان بگذارند و از نظر ارشادی مشکلی نداشته باشند که خوشبختانه بیشتر این دانشجویان در همین مرحله اول با ما همراه می شدند و متوجه حساسیت موضوع می شدند.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.