جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
20

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، مهلت ثبت نام و اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل+بدون کنکور) مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به منظور رفاه حال داوطلبانی که در مهلت قانونی اعلام شده توسط سازمان سنجش، موفق به ثبت […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، مهلت ثبت نام و اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل+بدون کنکور) مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به منظور رفاه حال داوطلبانی که در مهلت قانونی اعلام شده توسط سازمان سنجش، موفق به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ نشدند را از ۳۰ آذرماه لغایت ۰۳ دی ماه ۹۹ تمدید کرد.

در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر شده است که پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تاریخ ۹۹/۰۹/۲۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح ذیل مربوط به دفترچه راهنمای مذکور، بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان این مرحله از پذیرش می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۹۹/۰۹/۳۰) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز چهار‌شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۰۳ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مذکور و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در این مرحله از پذیرش اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

لازم به تاکید است با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای این مرحله از پذیرش، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نمی‌باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

سایت سازمان سنجش: www.sanjesh.org

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.