جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
22

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، ناصر آبروش سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در پیامی روز پرستار را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: در سالروز ولادت با سعادت تجسم ایثار حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، تلاشگری و سخت کوشی […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، ناصر آبروش سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در پیامی روز پرستار را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

در سالروز ولادت با سعادت تجسم ایثار حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، تلاشگری و سخت کوشی تمام فعالان عرصه سلامت به ویژه پرستاران بزرگوار را گرامی می دارم.

روز پرستار روز جلوه فداکاری عزیزانی است، که زندگی و سرمایه عمرشان را به کار می گیرند تا بتوانند سلامت را برای بیماران و جامعه به ارمغان آورند.

بزرگوارانی که زینب گونه آسایش را از کف می نهند تا آرامش ببخشند و تمام هستی خود را برای آرامش و آسایش دردمندان نثار می‌کنند.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای این عزیزان، امیدوارم ما و همه آحاد جامعه قدر شناس این همت و تلاش و زحمات شبانه روزی این عزیزان باشیم.

ناصر آبروش
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.