شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پژوهشکده نوغانداری و معدن در تربت حیدریه راه اندازی می شود
48

[ad_1] یکشنبه، ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰۲۰۲۳-۰۸-۱۳اقتصادي رییس دانشگاه تربت حیدریه از راه اندازی پژوهشکده نوغانداری و معدن در این شهرستان خبر داد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا، عباس خاشعی سیوکی، رییس دانشگاه تربت حیدریه در جمع خبرنگاران گفت: براساس مزیت های این منطقه در حوزه نوغانداری […]

پ
پ

[ad_1]



یکشنبه، ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰۲۰۲۳-۰۸-۱۳اقتصادي


رییس دانشگاه تربت حیدریه از راه اندازی پژوهشکده نوغانداری و معدن در این شهرستان خبر داد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا، عباس خاشعی سیوکی، رییس دانشگاه تربت حیدریه در جمع خبرنگاران گفت: براساس مزیت های این منطقه در حوزه نوغانداری و ابریشم و همچنین با توجه به نزدیکی به معادن سنگان خواف، در کنار فعالیت پژوهشکده زعفران با راه اندازی دو پژوهشکده نوغانداری و صنعت ابریشم و پژوهشکده معدن، پژوهشگاه تربت حیدریه تکمیل می شود.

وی افزود: مجوز پژوهشکده نوغانداری و صنعت ابریشم اخذ شده و بدنبال آن هستیم این پژوهشکده در محل اداره نوغانداری راه اندازی و مشکلات توغانداران و ابریشم کشان حل شود، در عین حال با توجه به بودجه های وزارت علوم و عدم رغبت به ساخت ساختمان جدید برای پژوهشکده نوغانداری این موضوع مهم و مورد نیاز منطقه همراهی مسئولان این خطه را می طلبد.

رییس دانشگاه تربت حیدریه تاکید کرد: با معادن سنگان خواف تفاهم نامه ای منعقد خواهد شد تا ضمن تحصیل دانشجویان علاقمند در رشته های معدنی و جذب هیأت علمی در این رشته، زمینه راه اندازی پژوهشکده معدن نیز فراهم شود.

وی گفت: در دانشگاه تربت حیدریه ۳۹ عضو هیات علمی فعالیت دارند و نسبت استاد به دانشجو ۵۰ بوده و این در حالی است که رقم استاندارد آن ۲۰ است و باهدف استاندارد سازی اعضای هیأت علمی در این م


برچسب ها: پژوهشکدهنوغانداریدانشگاه تربت حیدریهتربت حیدریهراه اندازیرییس دانشگاهحیدریه


آخرین اخبار سرویس:



پژوهشکده نوغانداری و معدن در تربت حیدریه راه اندازی می شود

پژوهشکده نوغانداری و معدن در تربت حیدریه راه اندازی می شود




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.