شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پیگیری وزارت علوم برای حل مشکل مسکن اعضای هیات علمی جوان
30

[ad_1] مشاور ستاد امور رفاهی وزارت علوم گفت: یکی از دغدغه های معاونت اداری مالی و ستاد امور رفاهی وزارت علوم تامین مسکن برای اعضای هیات علمی جوان است که پیگر آن هستیم. – همایون حسینیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تسهیلات مسکن اعضای هیئت علمی در سال جاری گفت: تسهیلات مسکن […]

پ
پ

[ad_1]

مشاور ستاد امور رفاهی وزارت علوم گفت: یکی از دغدغه های معاونت اداری مالی و ستاد امور رفاهی وزارت علوم تامین مسکن برای اعضای هیات علمی جوان است که پیگر آن هستیم.

– همایون حسینیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تسهیلات مسکن اعضای هیئت علمی در سال جاری گفت: تسهیلات مسکن اعضای هیئت علمی در سال جاری به ۱۰میلیارد ریال و وام ودیعه مسکن به ۳میلیارد ریال افزایش یافته و به تصویب شورای پول و اعتبار نیز رسیده است.

وی ادامه داد: وام خرید مسکن اعضای هیات علمی سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان بود که امسال به یک میلیارد تومان افزایش یافت.

مشاور ستاد امور رفاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: تمام بانک ها وام خرید و ودیعه مسکن اعضای هیات علمی را پرداخت می کنند به جز یکی از بانک ها که با بانک مذکور نیز رایزنی هایی شده است تا این بانک نیز وام خرید مسکن اعضای هیات علمی را پرداخت کند.

وی درباره برنامه ستاد امور رفاهی وزارت علوم برای تامین مسکن اعضای هیات علمی جوان گفت: یکی از دغدغه های معاونت اداری مالی و ستاد امور رفاهی وزارت علوم تامین مسکن برای اعضای هیات علمی جوان است که پیگر آن هستیم، همچنین بحث دیگری که پیگیری می شود، بازنشستگان هستند که مورد حمایت قرار گیرند و فرایند قانونی آن پیگیری می شود، تا راه هایی پیدا و این امکانات برای آنها نی

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.