شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 11 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
کارکنان و اساتید دانشگاه صاحب مسکن می شوند | معاون اداری،
16

[ad_1] معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: نهضت ملی مسکن فرصتی تاریخی و بی نظیر ایجاد کرده است تا دانشگاه ها بتوانند برای اعضای هیئت علمی و کارکنان خود مسکن تهیه کنند. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، علی خطیبی در نشستی که […]

پ
پ

[ad_1]

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: نهضت ملی مسکن فرصتی تاریخی و بی نظیر ایجاد کرده است تا دانشگاه ها بتوانند برای اعضای هیئت علمی و کارکنان خود مسکن تهیه کنند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، علی خطیبی در نشستی که امروز با حضور معاونان سازمان ملی مسکن و شهر سازی و مدیران طرح های عمرانی دانشگاه ها در سالن جهاد علمی ساختمام وزارت علوم، برگزار شد، گفت: اراده جدی وزارت علوم و وزارت راه و شهرسازی، عملیاتی کردن توافق ساخت مسکن برای دانشگاهیان است.

وی تأکید کرد: زیرساخت ایجاد مسکن برای دانشگاهیان هیچ وقت به اندازه اکنون فراهم نبوده است که هم زمین، هم اعتبار مالی و تسهیلات بانکی و ضوابط قانونی مشخص و آسان برای متقاضیان مسکن پیش بینی شده باشد.

از این رو توصیه اکید ما به روسا و مدیران دانشگاهی این است که از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به فراهم بودن شرایط لازم برای احداث مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها گفت: نخستین دانشگاه هایی که این طرح را عملیاتی کنند مورد تشویق مالی قرار می گیرند.

مسکن دانشگاهیان الگو خواهد بود خطیبی اظهار داشت: دانشگاه ها این ظرفیت را دارند تا با اتکا به توانایی های علمی خود در رشته های معماری، شهرسازی، عمران و مهندس

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.