شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
🔆پیام تبریک سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار به مناسبت ۱۶آذر،”روز دانشجو “
8

به نام پیوند دهنده لوح و قلم با فرارسیدن شانزدهم آذر ماه، فرصتی دوباره برای بررسی هویت تاریخی و رسالت ملی و دینی دانشجو ، فرا روی ما قرار می گیرد. این روز تاریخی يادآور رشادت دانشجوياني است كه سينه خود را در برابر مستبدین ظالم سپر كردند و آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ […]

پ
پ

به نام پیوند دهنده لوح و قلم
با فرارسیدن شانزدهم آذر ماه، فرصتی دوباره برای بررسی هویت تاریخی و رسالت ملی و دینی دانشجو ، فرا روی ما قرار می گیرد. این روز تاریخی يادآور رشادت دانشجوياني است كه سينه خود را در برابر مستبدین ظالم سپر كردند و آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت نمودند و سرآغاز تشکیل جنبشی تأثیر گذار در مسیر استکبار ستیزی  و آزادی خواهی ملت ایران شدند.
دانشجویان گرانقدر ایران اسلامی؛ به مثابه وجدان بیدار، خردمند، پرسشگر و سرشار از ایمان به شمار می روند که به عنوان مغز متفکر جامعه می توانند جامعه را به مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازند و گام های مهم و استواری را در راه توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی بردارند و با ایجاد زیرساخت های لازم، حضور پررنگ تر ایران عزیز در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را رقم بزنند.
اینجانب، روز دانشجو، روز طلوع اندیشه‏ های نو، روز علم ‏دوستی و حقیقت‏ پرسی، روز انسان‏های فرهیخته و بالنده و روزگسستگی جهل‏ ها و نابخردی ها را به کليه دانشگاهيان کشور به ويژه دانشجويان، اساتید و پرسنل پرتلاش دانشگاه بین المللی چابهار و به همه کسانی که قلبشان برای سربلندی این ملت و آزادی و پیشرفت این کشور می تپد تبریک عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال براي جامعه دانشگاهي بویژه عزیزان دانشجو، امید، عزت، سربلندی و تندرستي مسئلت دارم.

عبدالغفور بادپا
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار

🖋️دانشگاه بین المللی چابهار در مسیر دانشگاه نسل چهارم

🌐 روابط عمومی و بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار

🖥 آدرس وب سایت :
http://iuc.ac.ir

☎️ تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام :
http://instagram.com/iuc_ac.ir

🆔 کانال تلگرام:
https://t.me/iuc_ac_ir

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.