پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 2 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
🔆 برگزاری مراسم “روز دانشجو” با حضور با شکوه دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی در دانشگاه بین‌المللی چابهار
10

🔅به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه؛ به مناسبت ۱۶ آذر ماه “روز دانشجو” جشن این روز با حضور ارزشمند سرپرست دانشگاه و دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی دانشگاه بین المللی چابهار همراه با حضور مدیران و اعضای هیات علمی در دانشگاه برگزار شد. همچنین سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار در ابتدای این جشن، […]

پ
پ

🔅به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه؛ به مناسبت ۱۶ آذر ماه “روز دانشجو” جشن این روز با حضور ارزشمند سرپرست دانشگاه و دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی دانشگاه بین المللی چابهار همراه با حضور مدیران و اعضای هیات علمی در دانشگاه برگزار شد.

همچنین سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار در ابتدای این جشن، ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان از اهمیت روز ۱۶ آذر که متعلق به دانشجو، قشر نخبه و روشن‌فکر جامعه است، در واقع به دانشجوی بیدار، پرشور و با بصیرت تعلق دارد سخن گفت
دکتر بادپا خاطرنشان کرد: علم، عقلانیت، کسب آموزه های دینی و بصیرت از شاخصه های دانشجو است و دانشجویان باید پرچمدار فضای علمی کشور باشند.
و در وصف بزرگداشت روز دانشجو و واقعه ۱۶آذر و شهدای دانشجو واهمیت مسوولیت پذیری دانشجویان در عرصه های مختلف سخنرانی کردند.
ایشان همچنين ؛حادثه ۱۶ آذر را اتفاق مهمی در تاریخ دانشگاه برشمرد و ادامه داد: در آن روز، ۳ خودباخته و بزرگوار به شوق میهن و جهت رفاه، استقلال و آزادی کشور، جان خود را در طبق اخلاص نهادند و تمام هست و نیست خود را فدا کردند .
وی در ادامه گفت: انتظار ما از دانشجویان، تحصیل علم و دانش، تمرین پژوهش و تحقیقات، کسب اخلاق حرفه ای و مشارکت در امور سیاسی و اجتماعی است و درخصوص فعالیت سیاسی دانشجویان معتقد هستم دانشجو باید واقع بین باشد، تحلیل مسائل و فرا گرفتن نحوه مواجهه با امور و تشخیص صحیح را فرابگیرد، قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد و منافع کشور، جامعه و دانشگاه را متوجه باشد.
همچنین حضور گروه تئاتر دانشجویی، قرائت بیانیه روز دانشجو، استند آپ کمدی و اجرای گروه موسیقی از سری برنامه های جشن روز دانشجو بود.

💠خانه ایرانی، جایگاه دانش بین‌المللی

🌐 روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار

اخبار ما را در فضای مجازی دنبال کنید
🖥 آدرس وب سایت:
http://iuc.ac.ir

☎️ تماس با ما:
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام:
http://instagram.com/iuc_ac_ir

🆔 کانال تلگرام:
https://t.me/iuc_ac_ir

🆔کانال واتساپی:
https://chat.whatsapp.com/JtRfdCszbjV8JTjgLK3iYt

🆔️کانال ایتا:
https://eitaa.com/joinchat/491389341C96a9dba508

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.