چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Wednesday, 1 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
برگزاری مصاحبه پذیرش دانش آموزان در دبیرستان دانا و توانا دانشگاه بین المللی چابهار
19

به گزارش روابط عمومي و امور بین الملل دانشگاه در گفتگو با مدیر دبیرستان پسرانه دانا و توانا چهارمین مرحله مشاوره و مصاحبه علمی پذیرش داوطلبان آزاد، جهت تحصیل در دبیرستان داناو توانا دانشگاه بین المللی ، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن، روز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه برگزار گردید. داود بهادری در […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومي و امور بین الملل دانشگاه در گفتگو با مدیر دبیرستان پسرانه دانا و توانا چهارمین مرحله مشاوره و مصاحبه علمی پذیرش داوطلبان آزاد، جهت تحصیل در دبیرستان داناو توانا دانشگاه بین المللی ، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن، روز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه برگزار گردید. داود بهادری در این خصوص افزود: از ابتدای مرداد ماه ، ۴۷ نفر از داوطلبان پذیرش آزاد رشته های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک در این دبیرستان مورد سنجش و ارزیابی قرارگرفتند که ۲۹ نفر آنها در پایه دهم پذیرفته شدند.

وي در خصوص شروع دوره جمع بندی دروس متوسطه دوره اول پس از اتمام مراحل ثبت نام دانش آموزان دهم از ۶ شهریور ماه خبر داد و افزود: با توجه به شرایط آموزش در دو سال گذشته برنامه جمع بندی دروس مهم و پایه ای متوسطه دوره اول را با هدف مرور مطالب و تقویت پایه دانش آموزان یک ماه مانده به شروع سال تحصیلی پیش بینی کردیم. همچنین در طول سال تحصیلی کلاس‌های تقویتی و تست در دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی و غیره در نظر گرفتیم.

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه

ورود به صفحه اینستاگرام دانشگاه:

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.