جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 3 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
نشست دبیران کانون های قرآن و عترت(ع) سراسر کشور برگزار شد
26

[ad_1] نشست هم اندیشی دبیران کانون های «قرآن و عترت» دانشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ در سالن جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد. – نشست دبیران کانون های قرآن و عترت(ع) سراسر کشور برگزار شد نشست هم اندیشی دبیران کانون های قرآن و عترت دانشگاه های تابعه وزارت علوم، […]

پ
پ

[ad_1]

نشست هم اندیشی دبیران کانون های «قرآن و عترت» دانشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ در سالن جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

– نشست دبیران کانون های قرآن و عترت(ع) سراسر کشور برگزار شد نشست هم اندیشی دبیران کانون های قرآن و عترت دانشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ در سالن جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، در این گردهمایی نمایندگان دانشگاه های شهر تهران به صورت حضوری و دبیران سایر دانشگاهای کشور به صورت مجازی شرکت کردند.

دبیر و مسئول واحد خواهران کانون قرآن و عترت (ع) دانشگاه صنعتی شریف نیز در این برنامه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در این جلسه به لزوم هم فکری و هماهنگی بیشتر دبیران کانون های قرآن و عترت (ع) دانشگاه های کشور به عنوان سفیران کلام وحی که وظیفه حفظ و انتشار مفاهیم و ارزش های کلام الله مجید را دارند تاکید شد.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.