پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
آغاز فرآیند اجرایی جذب محققان از اردیبهشت ۱۴۰۲ | براساس آیین
28

چهارشنبه، ۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰۲۰۲۳-۰۳-۲۲دانش براساس آیین نامه جدید محققان پسادکتری، مشمول خدمت وظیفه عمومی در صورت احراز شرایط از مزایای امریه و یا سربازی نخبگان برخوردار می شود. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین نامه جذب و به کارگیری محققان پسادکتری ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱ […]

پ
پ




چهارشنبه، ۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰۲۰۲۳-۰۳-۲۲دانش


براساس آیین نامه جدید محققان پسادکتری، مشمول خدمت وظیفه عمومی در صورت احراز شرایط از مزایای امریه و یا سربازی نخبگان برخوردار می شود.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین نامه جذب و به کارگیری محققان پسادکتری ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱ توسط دبیرخانه شورای عالی عتف ابلاغ شد و بر اساس اعلام دبیرخانه شورای عالی عتف فرآیند اجرایی جذب و به کارگیری محققان پسادکتری از اول اردیبهشت سال آینده آغاز می شود.

براساس این آیین نامه محقق پسادکتری به فردی گفته می شود که با مدرک دکتری تخصصی از دانشگاه های معتبر مورد تایید وزارت علوم؛ تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت تمام وقت، زیر نظر فرد میزبان که یکی از اعضای هیئت علمی وزارت علوم و وزارت بهداشت است، فعالیت می کند.

جذب و نگهداشت نخبگان از اهداف اجرای دوره پسادکتری هدف از دوره پسادکتری استفاده بهینه از ظرفیت دانش آموختگان دوره دکتری در حوزه های پژوهش، فناوری و صنعتی، کمک به جذب و نگهداشت نخبگان، ایجاد بستر مناسب برای توانمندسازی دانش آموختگان دوره دکتری، کمک به گسترش مرزهای دانش و حل مشکلات کشور، توسعه ارتباط بین مراکز علمی با صنعت و جامعه، فراهم سازی زمینه برای اشتغال دانش آموختگان توانمند، ارتقای ارتباطات علمی بین المللی و کمک به توسعه فناوری و تجاری سازی ایده ها به شمار


برچسب ها: پسادکتریدکتریشورای عالی عتفآیین نامهمحققانوزارت بهداشتمحقق


آخرین اخبار سرویس:



آغاز فرآیند اجرایی جذب محققان از اردیبهشت ۱۴۰۲

آغاز فرآیند اجرایی جذب محققان از اردیبهشت ۱۴۰۲




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.