جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
حدادعادل: کتب علوم انسانی اسلامی باید توسط حوزه های علمیه تألیف شود
29

رییس شورای تحول علوم انسانی اسلامی، تحقیق در مبانی و اصول این علوم را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: باید کتاب هایی توسط حوزه علمیه تالیف شود تا در دانشگاه ها توسط اساتید تدریس شود. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، غلامعلی حدادعادل شب […]

پ
پ


رییس شورای تحول علوم انسانی اسلامی، تحقیق در مبانی و اصول این علوم را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: باید کتاب هایی توسط حوزه علمیه تالیف شود تا در دانشگاه ها توسط اساتید تدریس شود.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، غلامعلی حدادعادل شب گذشته در دومین جلسه ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی که با حضور آیت الله علیرضا اعرافی در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در غرب اعتقاد دارند فیلسوفان جانشینان پیامبران شده اند، اظهار کرد: اقدام تحول علوم انسانی، کار ظریف، عمیق، پیچیده و زمان بری است.

رییس شورای تحول علوم انسانی اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه این موضوع از حساسیت های بسیاری برخوردار است و با اشاره به اینکه تحول علوم انسانی دارای سه ضلع شورای انقلاب فرهنگی، وزارت علوم و حوزه علمیه است، عنوان کرد: این سه ضلع باید هماهنگ با یکدیگر اقدام کنند و وظایف مشخصی را بر عهده گیرند.

وی با بیان اینکه اقدام روی زمین مانده امروز، تحقیق در مبانی و اصول علوم انسانی اسلامی است، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه می تواند تقویت گروه های تخصصی حوزوی و دانشگاهی را نیز دنبال کند.

حدادعادل با اشاره به اینکه پدید آمدن گروه های تخصصی حوزوی یکی از برکت های سالیان اخیر است، تصریح کرد: این گروه ها باید ب



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.