لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۴:۳۷:۱۲

دهه ۱۴۰۰، دهه آموزش عالی هوشمند است | معاون امنیت فناوری اطلاعات

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

[ad_1]

معاون امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم در در نشست با مسئولان دانشگاه سمنان گفت: – دهه ۱۴۰۰، دهه آموزش عالی هوشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آریا ، معاون امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم در نشست با مسئولان دانشگاه سمنان گفت: با حمایت های انجام شده توانستیم ارتقای جایگاه آی تی را در سطح وزارت علوم پیگیری کنیم که نتایج آن به سمت دانشگاه ها می رود .

مهدی آزادی مطلق از تامین خدمات مورد نیاز وزارت علوم در حوزه آی تی از جامعه دانشگاهی کشور خبر داد و افزود: سعی شده است با این رویکرد حوزه آی تی را در دانشگاه ها گسترش دهیم که این امر انگیزه ای برای پیشرفت دانشگاه ها در این زمینه شده است.

وی گفت: به همین منظور با آپاهای دانشگاه ها قرارداد منعقد شده است.

معاون امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گفت: به دنبال شبکه های توانمند IT هستیم و توانمندی بیشتر یعنی زیرساخت، منابع انسانی و دانش کافی ، و بخشی از این زیرساخت منابع انسانی و دانش، همان اتصالی است که بین آپا و فاوای یک دانشگاه اتفاق می افتد و برای تضمین امنیت، سراغ دانشگاه هایی می رویم که هم زیرساخت خوب و هم آپای توا

[ad_2]

Source link

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار