لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۵:۲۴

دومین جشنواره جایزه ملی شهیدسلیمانی دی ماه برگزار می شود

On the way to the fourth generation university

[ad_1]

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم گفت: دومین جشنواره جایزه ملی شهیدسلیمانی دی ماه در کشور برگزار می شود.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سید فردین تقی پور امشب در آیین افتتاح چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور اظهار کرد: برنامه های مختلفی طی دو سال اخیر در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر با هدف امیدآفرینی و مشارکت همه دانشجویان طراحی شده است.

وی بیان کرد: سال ۱۴۰۱ جشنواره جایزه ملی شهید سلیمانی (سردار دلها) را داشتیم و امسال نیز دومین جشنواره جایزه ملی را در دی ماه برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم با اشاره به اینکه دو دوره بصیرت افزایی برگزار شده است گفت: جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری نیز سال گذشته برگزار شد و امسال نیز دومین دوره آن برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند افزود: بعد از وقفه ۱۰ ساله سومین المپیاد فرهنگی و ورزشی شاهد و ایثارگر را در اصفهان داشتیم و امسال چهارمین دوره آن در دانشگاه بوعلی برگزار می شود.

تقی پور با اشاره به اینکه المپیاد فرهنگی و ورزشی بعدی سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد گفت: این المپیاد در حوزه دختران با رضایت بالای ۸۵ درصدی و با کیفیت بالا بر

[ad_2]

Source link

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار