جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 19 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث + جزییات | حوزه/ دانشگاه
40

شنبه، ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۵۲۰۲۳-۰۴-۱۵دانش حوزه/ دانشگاه قرآن و حدیث با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از طریق آزمون اختصاصی از میان برادران و خواهران طلبه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد. – به گزارش سایت قطره و […]

پ
پ




شنبه، ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۵۲۰۲۳-۰۴-۱۵دانش


حوزه/ دانشگاه قرآن و حدیث با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از طریق آزمون اختصاصی از میان برادران و خواهران طلبه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری حوزه از تهران، دانشگاه قرآن و حدیث با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از طریق آزمون اختصاصی از میان برادران و خواهران طلبه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد تحصیل به شیوه های حضوری و مجازی بازه ثبت نام : ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام: مقطع ارشد: https://b2n.

ir/arshad1402 مقطع دکتری: https://b2n.

ir/doktori1402 تلفن تماس: ۰۹۰۰۲۱۵۱۲۹۰ – ۰۹۳۵۲۹۵۱۲۹۰ کانال مربوط به پذیرش آزمون اختصاصی سال ۱۴۰۲: eitaa.

com/tolab1402 ضمنا علاوه بر شماره های بالا، جهت راهنمایی و مشاوره برای مقطع ارشد (مجازی) در استان خراسان رضوی می توانید با شماره ۰۹۱۵۱۰۱۳۰۷۳ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزارت علوم تحقیقات و فناوریسازمان سنجش آموزش کشورسازمان سنجش آموزشتحقیقات و فناوریکارشناسی ارشدعلوم تحقیقاتخواهران طلبه


آخرین اخبار سرویس:



پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث + جزییات

پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث + جزییات




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.