یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Sunday, 28 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
آموزش مهارت محور عزمی فرابخشی لازم دارد | وزیر علوم، تحقیقات
29

[ad_1] شنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰۲۰۲۳-۰۷-۰۸سياسي وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور گفت: آموزش مهارت محور عزمی فرابخشی لازم دارد. – وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی […]

پ
پ

[ad_1]



شنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰۲۰۲۳-۰۷-۰۸سياسي


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور گفت: آموزش مهارت محور عزمی فرابخشی لازم دارد.

– وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور گفت: آموزش مهارت محور عزمی فرابخشی لازم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تقدیر از دست اندرکاران کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی باقر طاهری نیا دبیر کنگره و رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، دبیران نشست های هجده گانه تخصصی، اعضای موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و برخی دست اندرکاران این کنگره در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد.

وزیر علوم در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران کنگره گفت: عید قربان و عید غدیر خم را تبریک عرض می کنم و امیدوارم خداوند عنایت فرمایند تا قدر ولایت را بدانیم و مسیر ولایت مولای متقیان، حضرت علی (ع) را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

وی افزود: علت اینکه در زمان اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی را نمایان کردم این بود که از قبل با موسسه آشنا بودم و برخی از استادان از جمله استاد ذاکر صالحی را می شناختم و


برچسب ها: وزیر علوم، تحقیقات و فناوریتحقیقات و فناوریآموزش مهارت محورآموزشوزیر علومآموزش مهارتکنگره


آخرین اخبار سرویس:



آموزش مهارت محور عزمی فرابخشی لازم دارد

آموزش مهارت محور عزمی فرابخشی لازم دارد




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.