شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
همکاری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با مسؤولان در زمینه رعایت قوانین عفاف و حجاب
29

[ad_1] رییس دانشگاه شهید بهشتی از همکاری دانشجویان این دانشگاه در زمینه رعایت قوانین عفاف و حجاب خبر داد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار رسیدگی به وضعیت بدحجابی در دانشگاه های دولتی شدند، موضوع را […]

پ
پ

[ad_1]

رییس دانشگاه شهید بهشتی از همکاری دانشجویان این دانشگاه در زمینه رعایت قوانین عفاف و حجاب خبر داد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار رسیدگی به وضعیت بدحجابی در دانشگاه های دولتی شدند، موضوع را از سید محمود رضا آقامیری رییس دانشگاه شهید بهشتی پیگیری کردیم.

آقامیری در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره عملکرد این دانشگاه در راستای قوانین عفاف و حجاب گفت: ما در دانشگاه شهید بهشتی مشکلی در رابطه با حجاب و پوشش دانشجویان نداریم و دانشجویان ما نهایت همکاری را دارند.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل عفاف و حجاب وزارت علوم ما با دانشجویان صحبت کردیم و فرهنگ سازی ها در دانشگاه انجام شد، دانشجویان نیز همکاری دارند و مشکل خاصی در این زمینه نداشته ایم.

آقامیری گفت: رویکرد دانشگاه شهید بهشتی ایجاد محیط سالم، پرنشاط و فضایی علمی برای دانشجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز پیش از این گفته بود: ما در وزارت علوم به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره عفاف و حجاب و همچنین اجرای موارد قانونی در این حوزه که برای دانشگاه ها وجود دارد، اهتمام جدی داریم.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.