یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Sunday, 28 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دوربین برخی عکاسان را باید گرفت و در کمد گذاشت! | اسماعیل
12

[ad_1] اسماعیل عباسی عضو شورای طراحی دوره جامع عکاسی و عضو دپارتمان عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران به ارایه توضیحاتی درباره عکاسی پرداخت. – اسماعیل عباسی عضو شورای طراحی دوره جامع عکاسی و عضو دپارتمان عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران درباره لزوم برگزاری این دوره در انجمن سینمای جوانان ایران به خبرنگار مهر توضیح داد: […]

پ
پ

[ad_1]

اسماعیل عباسی عضو شورای طراحی دوره جامع عکاسی و عضو دپارتمان عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران به ارایه توضیحاتی درباره عکاسی پرداخت.

– اسماعیل عباسی عضو شورای طراحی دوره جامع عکاسی و عضو دپارتمان عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران درباره لزوم برگزاری این دوره در انجمن سینمای جوانان ایران به خبرنگار مهر توضیح داد: آموزش عکاسی امروزه پس از دبیرستان و در دانشگاه وجود دارد البته این اتفاق از ابتدا وجود نداشت و توسط دکتر هادی شفاییه ممکن شد که در این راستا از او به عنوان طراح و پایه گذار رشته عکاسی در دانشگاه های ایران یاد می شود.

برای این آموزش در دانشگاه سرفصل هایی مطرح شد و در حال حاضر نیز طبق مصوبه وزارت علوم از آنها استفاده می شود.

در آن زمان اما بیشتر کسانی در آموزش عکاسی دخیل بودند که صرفاً دانش این کار را داشتند و مدرس نبودند.

وی ادامه داد: خود من نیز ۳۳ سال پیش به دانشگاه رفتم، زمانی که سرفصل های آموزشی را دیدم تماماً برخلاف انتظارم بود زیرا کلی گویی در آنجا وجود دارد.

البته در دانشگاه هم گرفتاری هست و باید طبق همان سرفصل ها پیش بروند به همین دلیل به شکل داخلی در سرفصل های آموزشی دست به تغییراتی می زنند به این نحو که مثلاً برای عکاسی خبری زیرشاخه هایی در نظر می گیرند.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.