یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Sunday, 28 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
بالاترین شانس اشتغال مربوط به کدام دانشگاه است؟ | رییس مؤسسه
22

[ad_1] رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی به عنوان تنها مرجع علمی که به اشتغال دانش آموختگان را پایش و رصد می کند، گفت: در حال حاضر میزان اشتغال فارغ التحصیلان در مقطع دکتری ۶۷ درصد و میزان اشتغال کارشناسی ارشد ۵۷ درصد است. – گروه دانشگاه خبرگزاری فارس – […]

پ
پ

[ad_1]




رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی به عنوان تنها مرجع علمی که به اشتغال دانش آموختگان را پایش و رصد می کند، گفت: در حال حاضر میزان اشتغال فارغ التحصیلان در مقطع دکتری ۶۷ درصد و میزان اشتغال کارشناسی ارشد ۵۷ درصد است.

– گروه دانشگاه خبرگزاری فارس – مؤسسه پژوهش و آموزش عالی سابقه ۵۴ ساله دارد، این سابقه یعنی انباشت تجربه، یعنی یک ضرورت مورد اعتراف بیش از ۵ دهه در نظام آموزش عالی کشور و کارکرد این مؤسسه از ابتدا به مثابه کانون تفکر آموزش عالی بوده است و تحت عنوان مؤسسه تحقیقات و برنامه ریزی آموزشی در دوره های ابتدایی و بعدها در مقطعی در سال ۱۳۶۸ وقتی برای تدوین برنامه توسعه کشور در بخش آموزش عالی وزارت علوم و وزارت فرهنگ آموزش عالی آن زمان با این موضوع مواجه می شود، احساس می کند باید این مؤسسه دوباره احیا شده و توسعه یابد و متولی تدوین برنامه توسعه در بخش آموزش عالی باشد.

علی باقر طاهری نیا عضو هیأت علمی و استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران که پیش از این معاون پژوهشی و فناوری سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و مدیرکل برنامه ریزی و نظارت پژوهشی دانشگاه تهران بوده و در حال حاضر رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی است.


برچسب ها: آموزش عالیآموزشعالیبرنامهاشتغالبرنامه توسعهبرنامه ریزی


آخرین اخبار سرویس:



بالاترین شانس اشتغال مربوط به کدام دانشگاه است؟

بالاترین شانس اشتغال مربوط به کدام دانشگاه است؟




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.