پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 2 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
حدادی اصل:کشورهای زیادی متقاضی ظرفیت علمی ایران هستند |
23

[ad_1] قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: کشورهای زیادی متقاضی ظرفیت علمی جمهوری اسلامی ایران هستند. – وی مرکز بین الملل وزارت علوم را متولی توسعه زبان فارسی دانست و اظهار داشت: اعزام استاد و برگزاری کرسی های ایران شناسی و اسلام شناسی از اقدامات وزارت علوم در این حوزه است. اداره […]

پ
پ

[ad_1]

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: کشورهای زیادی متقاضی ظرفیت علمی جمهوری اسلامی ایران هستند.

– وی مرکز بین الملل وزارت علوم را متولی توسعه زبان فارسی دانست و اظهار داشت: اعزام استاد و برگزاری کرسی های ایران شناسی و اسلام شناسی از اقدامات وزارت علوم در این حوزه است.

اداره گسترش زبان فارسی، اسلام شناسی و ایران شناسی معاونت بین الملل وزارت علوم، آماده همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی کشور در این عرصه است.

عضویت وزارت علوم در هفتاد سازمان جهانیرییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم محور سوم فعالیت های این مرکز را عضویت در سازمان های بین المللی دانست و یادآور شد: وزارت علوم در هفتاد سازمان جهانی عضویت دارد اما همچنان به خوبی از توانمندی این سازمان ها استفاده نشده است و دانشگاه ها به ویژه در بخش خصوصی، می توانند از پتانسیل این سازمان ها از جمله یونسکو بهره مند شوند.

وی محور بعدی را تعاملات علمی و تبادل استاد خواند و خاطرنشان کرد: وزارت علوم متولی تبادل استاد میان دانشگاه های داخلی و خارجی به شمار می آید.

همچنین این وزارت عهده دار اصلی حوزه تحقیقات و فناوری در کشور است و آماده همکاری با همه دانشگاه ها در این حوزه ها هستیم.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.