پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 2 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
هجدهمین دوره طرح اردوهای ایران مرز پرگهر در کردستان برگزار شد
18

[ad_1] هجدهمین دوره طرح اردوهای ایران مرز پرگهر به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد کردستان دیروز، سوم تیرماه در سنندج برگزار شد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا از کردستان، هجدهمین دوره ملی اردوهای ایران مرز پرگهر به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد کردستان و در راستای اجرای […]

پ
پ

[ad_1]

هجدهمین دوره طرح اردوهای ایران مرز پرگهر به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد کردستان دیروز، سوم تیرماه در سنندج برگزار شد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا از کردستان، هجدهمین دوره ملی اردوهای ایران مرز پرگهر به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد کردستان و در راستای اجرای رویکرد جدید این طرح مبنی بر بازدید از شرکت های دانش بنیان شاخص(آچار) دیروز، سوم تیرماه برگزار شد.

در این بازدید یک روزه دانشجویان با بازدید از شرکت دانش بنیان کاوش فراز آبیدر سنندج با ماشین آلات و فرایند تولید دستگاه های  CNC (برش چوب) و چگونگی قرار گرفتن در پروسه شرکت های دانش بنیان آشنا شدند.

شرکت فراز سی ان سی اولین تولیدکننده ماشین های سی ان سی  در استان و تنها تولیدکننده کنترلرهای سی ان سی و لیزر در ایران بوده که زیر نظر وزارت علوم فعالیت دارد.

ماشین آلات تولیدی این شرکت سازگار با کلیه نرم افزارهای سی ان سی.

آرتکم، آسپیر و پاور میل بوده و قدرتمند، بدون خطا، دقت صد میکرون بدون لرزش، برش چوب وMDF، سنگ و فلزات نرم، منبت کاری و حکاکی ۳ بعدی است.

این شرکت در راستای استفاده بهینه از این دستگاه ها و قطعات تولیدی صفر تا صد ماشین کاری و ابزار شناسی را به صورت رایگان به مشتریان خود آموزش می دهد.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.