لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۵:۱۴

برگزاری مراسم “روز دانشجو” با حضور دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی در دانشگاه بین‌المللی چابهار

On the way to the fourth generation university

به گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه _به مناسبت ۱۶ آذر ماه “روز دانشجو”نشست صمیمی با حضور ارزشمند سرپرست دانشگاه و دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی دانشگاه بین المللی چابهار همراه با حضور مدیر آموزش، مدیر امور دانشجویی ،مدیر فناوری و اطلاعات و مدیر اداره ارتباط با صنعت در قالب پرسش و پاسخ دانشجویان از مسئولین دانشگاه برگزار شد.

همچنین سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان از اهمیت روز ۱۶ آذر که متعلق به دانشجو، قشر نخبه و روشن‌فکر جامعه است، در واقع به دانشجوی بیدار، پرشور و با بصیرت تعلق دارد سخن گفت
ناصر آبروِش خاطرنشان کرد: علم، عقلانیت، کسب آموزه های دینی و بصیرت از شاخصه های دانشجو است و دانشجویان باید پرچمدار فضای علمی کشور باشند.
و در وصف بزرگداشت روز دانشجو و واقعه ۱۶آذر و شهدای دانشجو واهمیت مسوولیت پذیری دانشجویان در عرصه های مختلف سخنرانی کردند.
ایشان همچنین ؛حادثه ۱۶ آذر را اتفاق مهمی در تاریخ دانشگاه برشمرد و ادامه داد: در آن روز، ۳ خودباخته و بزرگوار به شوق میهن و جهت رفاه، استقلال و آزادی کشور، جان خود را در طبق اخلاص نهادند و تمام هست و نیست خود را فدا کردند .
وی در ادامه گفت: انتظار ما از دانشجویان، تحصیل علم و دانش، تمرین پژوهش و تحقیقات، کسب اخلاق حرفه ای و مشارکت در امور سیاسی و اجتماعی است و درخصوص فعالیت سیاسی دانشجویان معتقد هستم دانشجو باید واقع بین باشد، تحلیل مسائل و فرا گرفتن نحوه مواجهه با امور و تشخیص صحیح را فرابگیرد، قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد و منافع کشور، جامعه و دانشگاه را متوجه باشد.

دانشگاه بین المللی چابهار در مسیر دانشگاه نسل چهارم

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه

ورود به کانال اطلاع رسانی واتساپ

وب سایت 

☎️ تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

ورود به صفحه اینستاگرام دانشگاه

کانال تلگرام

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار