لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۷:۲۸:۱۰

برگزاری نشست هم اندیشی جناب آقای مهندس امیرمیثم گیاهی، کارآفرین حوزه دیجیتال، منتور و مربی کسب‌وکار با سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

 

در این جلسه دکتر آبروش، سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار با اشاره به اینکه این دانشگاه پیشرو و پیشگام ارتباط با دانشجویان و خلاقان حوزه فناوری و نوآوری در منطقه است تلاش میکند خدمات فناورانه و نوآورانه مناسبی به دانشجویان و تیم های استارتاپی ارائه نماید. ایشان در ادامه گفت: از آنجائیکه راهبری و مدیریت دانشگاه بومی شده است، همدلی و حمایت همه جانبه خانواده دانشگاه جهت پیشبرد اهداف و توسعه دانشگاه مورد نیاز است. در این بین استفاده از تجربیات موفق همجوار، مانند موفقیت شتابدهنده ها و فعالان اکوسیستم کارآفرینی در کیش می تواند الگوی مناسبی برای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه باشد.
امیر میثم گیاهی، مدیر شتابدهنده در کیش ، و فعال اکوسیستم کارآفرینی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی استارتاپ‌های حوزه‌ی دیجیتال و کسب و کار در سال‌های اخیر بسیار گسترش پیدا کرده‌ است به تیم های استارتاپی تحت پوشش در مرکز نوآوری کیش در یک سال اخیر اشاره نمود.
در نهایت مقرر شد برنامه ریزی های مستمر میان دو مجموعه صورت پذیرد و اولین نمود آن در برنامه های هفته جهانی کارآفرینی پدید خواهد آمد.

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه

ورود به کانال اطلاع رسانی واتساپ

وب سایت 

☎️ تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

ورود به صفحه اینستاگرام دانشگاه

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار