جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
تحرک بخشی زیست بوم نوآوری استان ها با طرح «تانا» | سرپرست
61

چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵۲۰۲۳-۰۴-۱۲دانش سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به منظور توسعه و تقویت اکوسیستم نوآوری در استان های کشور، این معاونت، پیشبرد طرح توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها (تانا) را در دستور کار خود قرار داده است. – سرپرست معاونت فناوری و نوآوری […]

پ
پ




چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵۲۰۲۳-۰۴-۱۲دانش


سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به منظور توسعه و تقویت اکوسیستم نوآوری در استان های کشور، این معاونت، پیشبرد طرح توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها (تانا) را در دستور کار خود قرار داده است.

– سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به منظور توسعه و تقویت اکوسیستم نوآوری در استان های کشور، این معاونت، پیشبرد طرح “توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها (تانا)” را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید رضایی فر، در تشریح طرح تانا گفت: معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم تا کنون در تلاش بوده که با تکیه بر ظرفیت ها و پتانسیل های مراکز دانشگاهی، پژوهشگاه ها، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و پیوند زدن آن به نیازهای فناورانه و مسائل کشور، اقدام به توسعه و تقویت اکوسیستم نوآوری در استان های کشور کند.

به همین منظور، این معاونت پیشبرد طرح توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها (تانا) را در دستور کار خود قرار داده است.

وظیفه اصلی توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها (تانا) رضایی فر درخصوص وظیفه اصلی توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها گفت: در طرح تانا پارک علم و فناوی نیازهای فناورانه دستگاه های اجرایی و صنایع استان را شناسایی و سپس این نیازها از طریق فراخوان به دانشگاه ها، پژوهشگاه ه


برچسب ها: اکوسیستم نوآورینوآوریاستان هااکوسیستماستان های کشورفناوریتحقیقات و فناوری


آخرین اخبار سرویس:



تحرک بخشی زیست بوم نوآوری استان ها با طرح «تانا»

تحرک بخشی زیست بوم نوآوری استان ها با طرح «تانا»




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.