لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۵:۵۳

زلفی گل: دانشگاه ها با محوریت حل نیازهای کشور، بدون کنکور دانشجو می پذیرند

On the way to the fourth generation university

[ad_1]

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در همایش معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه ها، اجرای قوانین جدید پژوهانه (گرنت) را لازم الاجرا دانست و از پذیرش مستقیم دانشجو با توجه به نیازهای موجود در سامانه نان خبر داد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، دانشگاه علامه طباطبایی، امروز در آخرین روز خردادماه ۱۴۰۲، میزبان همایش معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، مؤسسات علمی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری با حضور وزیر و معاونان وزارت علوم بود.

در این همایش یک روزه، بخش ها و پنل های مختلفی با موضوعات مربوط به مسائل پژوهش و فناوری در کشور برگزار شد.

تشریح شیوه نامه تعاملات علمی ملی و بین المللی، شیوه نامه اجرایی اعطای پژوهانه (گرنت) علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و نوآوری از برنامه های این همایش بود.

همچنین قانون جهش تولید دانش بنیان، سند ملی نظام نوآوری ایران و نحوه اعطای تسهیلات به خرید تجهیزات آزمایشگاهی بررسی و ارائه شد.

مدیریت هزینه و پژوهانه به عهده دانشگاه هاست محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در ساعات پایانی این همایش حضور داشت و با تأکید بر اجرای کامل شیوه نامه اعطای پژوهانه اظهار داشت: هزینه انجام پژوهش برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بالاست و با توجه به محدود بودن بودجه پژوهانه، معاون پژوهش

[ad_2]

Source link

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار