جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
22

دانشگاه بین المللی چابهار با همکاری دانشگاه علوم فنی و کاربردی FHM آلمان و موسسه  F-GISI  آلمان برگزار میکند: وبینار بین المللی: مفهوم نوین «SME 5.0» (بعنوان راهبردی برای پایداری کسب و کارهای خرد و متوسط در دوران پسا کرونا، بر بستر نظریه های موج پنجم و پایداری نوآورانه هوشمند) شیوع بیماری و ویروس کرونا در ۱۲ ماه اخیر نه تنها […]

پ
پ

دانشگاه بین المللی چابهار با همکاری دانشگاه علوم فنی و کاربردی FHM آلمان و موسسه  F-GISI  آلمان برگزار میکند:

وبینار بین المللی: مفهوم نوین «SME 5.0» (بعنوان راهبردی برای پایداری کسب و کارهای خرد و متوسط در دوران پسا کرونا، بر بستر نظریه های موج پنجم و پایداری نوآورانه هوشمند)

شیوع بیماری و ویروس کرونا در ۱۲ ماه اخیر نه تنها کسب و کارهای خرد و نوپا، بلکه بزرگترین صنایع  و اقتصاد جهانی خصوصا حوزه گردشگری، هتل داری و صنایع و کسب و کارهای وابسته آنرا هم مورد آسیب جدی قرار داده است.

پروفسور دکتر حمید دوست محمدیان بعنوان سخنران این وبینار اعتقاد دارند که شیوع ویروس کرونا یک بحران نبوده بلکه یک ریسک دولتی می باشد که بایستی با کمک تکنیک ها و ابزارهای مختلف، آن را مدیریت نمود.

سخنران این وبینار برای مدیریت کسب و کار برای پایداری کسب و کارها و کاهش ریسک در دوران کرونا و پساکرونا، راهکارهای متفاوتی را به کمک نظریه های و مدلهایی که خودشان از سال ۲۰۱۰ مطرح نموده و آنها را جهانی کرده اند پیشنهاد می کند.

پروفسور حمید دوست محمدیان برای این هدف، مفهوم جدید «SME 5.0» یا Hybrid SMEs یا Tomorrow’s SMEs را به عنوان مدل جدیدی از کسب و کارهای کوچک و متوسط معرفی نموده اند و ویژگی هایی را برای آنها در نظر گرفته اند که می تواند بعنوان راهبرد مفیدی برای پایداری SMEها در دوران بحران های فردا و شیوع بیماری کرونا بر بستر نظریه های موج پنجم (معرفی شده توسط پروفسور حمید دوست محمدیان در سال ۲۰۱۰) و پایداری نوآورانه هوشمند (معرفی شده توسط پروفسور حمید دوست محمدیان در سال ۲۰۱۷) باشد.

مفهوم نسل نوین SME ها (Hybrid SMEs/SME 5.0/Tomorrow’s SMEsبر بستر نظریه های موج پنجم و پایداری نوآورانه هوشمند

پروفسور حمید دوست محمدیان نظریه پرداز نظریه موج پنجم (The 5th Wave/Tomorrow Age Theory) به موضوعات فردا می پردازد و بیان می دارد که از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ وارد لبه فردا می شویم و در دورانی که در این لبه زمانی هستیم بر اساس مدل پایداری هفت ستونه ایشان  (۷PS model)ساختارهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فناوری، فرهنگی، زیست محیطی و حتی آموزشی را دستخوش تغییر و تحول اساسی با سرعت بسیار زیاد خواهند شد و پروفسور دوست محمدیان از آن بعنوان به عنوان ابرشتابگر در نظریه خود نام می برد.

نظریه موج پنجم بیان می دارد که در لبه فردا از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ وارد دومین انقلاب اقتصادی و کسب و کار خواهیم شد و برای کسب و کارها ضروری هست که خود را برای شوک فردا آماده کنند تا بتوانند: ابتدا پیش بینی، سپس پیش گیریی و نهایتا با بحرانها مواجه شوند یا اینکه نابود شوند!

نسلهای قبلی کسب و کارهای نسل سوم و چهارم در ابتدا به دنبال بهره گیری از اینترنت و ابزارهای هوش کسب و کار بودند و بعدتر با استفاده از اینترنت اشیا سعی در تکامل داشتند.

در این وبینار پروفسور حمید دوست محمدیان با معرفی مفهوم نوین خود تحت عنوان کسب و کارهای کوچک و متوسط (SME 5.0) و (Business 5.0) با جزییات تشریح  می کنند که چگونه این مفهوم در بستر نظریه های ایشان می توانند بعنوان راهبرد و راهکاری برای پایداری کسب و کارهای در دوران بحرانهای فردا از جمله شیوع بیماری کرونا بهره برداری شود.

اگر علاقمند به آشنایی با موضوعات نظریه موج پنجم، نظریه پایداری نوآورانه هوشمند، مفاهیم و مدلهای SME 5.0، ۷PSو  SocioEcoEnvironment 3D SMEارائه شده توسط پروفسور دکتر حمید دوست محمدیان (سخنران این وبینارهستید، شما را به ثبت نام در این وبینار بین المللی دعوت می کنیم:

 

نحوه ثبت نام در این وبینار:

  • ثبت نام و برگزاری این وبینار به صورت کاملا آنلاین می باشد. شما می توانید برای شرکت در کلاس از موبایل، یا تب لت، یا لپ تاپ و کامپیوتر متصل به اینترنت استفاده فرمایید.
  • این وبینار به صورت کاملا رایگان برگزار می شود اما با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان، لازم است تا ثبت نام آنلاین نمایید.
  • پس از ثبت نام، لینک ورود به کلاس مجازی برای شما پیامک می شود و از طریق آن می توانید از ۳۰ دقیقه پیش از برگزاری کلاس، با نام خود، به محیط کلاس آنلاین وارد شوید. این دوره آموزشی از طریق محیط کلاس آنلاین skyroom برگزار می گردد و نیازی به نصب نرم افزار ندارد.

تاریخ: شنبه ۲۰ دی ماه ۱۳۹۹، ساعت ۱۱:۳۰ ظهر

لینک کلاس ورود به کلاس مجازی: ورود به کلاس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.