جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دبیرخانه دیپلماسی آموزشی وزارت علوم در مازندران ایجاد شود
33

پنجشنبه، ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۰۲۰۲۳-۰۳-۰۲دانش مازندران با توجه به ظرفیت و موقعیت ویژه دانشگاهی در جذب دانشجویان خارجی، فضای مناسب برای تورهای آموزشی بین المللی و همسایگی با کشورهای حاشیه دریای خزر را دارد از این رو دبیرخانه دیپلماسی آموزشی وزارتخانه در این استان ایجاد شود. – ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: […]

پ
پ




پنجشنبه، ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۰۲۰۲۳-۰۳-۰۲دانش


مازندران با توجه به ظرفیت و موقعیت ویژه دانشگاهی در جذب دانشجویان خارجی، فضای مناسب برای تورهای آموزشی بین المللی و همسایگی با کشورهای حاشیه دریای خزر را دارد از این رو دبیرخانه دیپلماسی آموزشی وزارتخانه در این استان ایجاد شود.

– ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: مازندران با توجه به ظرفیت و موقعیت ویژه دانشگاهی در جذب دانشجویان خارجی، فضای مناسب برای تورهای آموزشی بین المللی و همسایگی با کشورهای حاشیه دریای خزر را دارد از این رو دبیرخانه دیپلماسی آموزشی وزارتخانه در این استان ایجاد شود.

سید محمود حسینی پور امشب در جلسه شورای دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که با حضور وزیر علوم برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه نوشیروانی بابل و دانشگاه مازندران در بابلسر دارای شرایط ویژه ای هستند، مازندران به دلیل استان مرزی با کشورهای حاشیه دریای خزر در موقعیت خاص کریدور شمال – جنوب نیز قرار گرفت، اظهار کرد: موقعیت تبادلات اقتصادی و فرهنگی این استان با کشورهای مختلف به خصوص کشورهای حاشیه دریای خزر بسیار مناسب شده است.

این مسئول وجود سه بندر بزرگ در مازندران و پنج دانشگاه مهم دولتی یک ظرفیت بالقوه برای مازندران است، گفت: دانشگاه نوشیروانی بابل فرصت مهمی در تبادلات علمی و پژوهشی با کشورهای همسایه دارد.


برچسب ها: کشورهای حاشیه دریای خزرمازندراندانشگاهآموزشیدریای خزردبیرخانهدیپلماسی


آخرین اخبار سرویس:



دبیرخانه دیپلماسی آموزشی وزارت علوم در مازندران ایجاد شود

دبیرخانه دیپلماسی آموزشی وزارت علوم در مازندران ایجاد شود




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.