لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۰۵:۲۴:۰۱

سرپرست مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

On the way to the fourth generation university

[ad_1]

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر رضا صابری را به عنوان سرپرست مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت عتف منصوب کرد.

– خبرگزاری آریا – وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر رضا صابری را به عنوان سرپرست مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت عتف منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آریا، در حکم انتصابی وزیر علوم خطاب به دکتر رضا صابری آمده است: نظر به مراتب تعهّد، دانش و تجارب ارزنده جناب­عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس منصوب می­ شوید.

انتظار می رود با تعامل سازنده و مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف سازی اهداف و برنامه ها و تصویب قوانین مورد نیاز با عنایت به مأموریت های مختلف وزارت علوم، دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری، در مسیر تحقق و عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت های نظام علم و فناوری کشور موفق و مؤید باشید.

توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

[ad_2]

Source link

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار