لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۰۶:۲۱:۴۱

شرایط پرداخت وام دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی اعلام شد

On the way to the fourth generation university

[ad_1]

رییس صندوق رفاه دانشجویان شرایط دریافت وام پیاده روی اربعین ویژه دانشجویان را اعلام کرد.

– مسعود گنجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرداخت وام های دانشجویی گفت: تمام وام های دانشجویی پرداخت شده است، فقط وام شهریه باقی مانده که تا پایان ماه جاری (تیرماه ۱۴۰۲) پرداخت می شود.

وی ادامه داد: دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت نام وام های تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و وام ضروری در سامانه صندوق فرصت داشتند که امسال حدود ۶۳ هزار نفر برای وام تحصیلی، ۳۰ هزار نفر وام شهریه، ۲۰ هزار نفر وام ضروری و بیش از یک هزار نفر هم برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: وام تحصیلی تا سوم تیرماه و وام ضروری هم تا هفتم تیرماه پرداخت شد، وام شهریه نیز تا آخر تیرماه به حساب دانشگاه ها واریز خواهد شد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: اگر هر دانشجویی درخواست وام ارائه داده و واجد شرایط نیز بوده، ولی وام دریافت نکرده است می تواند به دانشگاه خود مراجعه کند تا مشخص شود مشکل کجا بوده و برطرف شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به وامهای دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: با یکی از بانکها هماهنگی لازم صورت گرفته و دانشجویان علاقمند به حضور در برنامه پیاده روی اربعین حسینی و زیارت حضرت اباعبدالله الحسی

[ad_2]

Source link

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار