لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۱۰:۳۷:۱۱

یک متر زمین دانشگاه یزد را به غیر نخواهیم داد | یک متر از

On the way to the fourth generation university

[ad_1]

یک متر از زمین دانشگاه یزد را به غیر نخواهیم داد مگر اینکه برای توسعه دانشگاه یا مسکن استادان و خوابگاه متأهلان مورد استفاده قرار گیرد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از استادان نمونه دانشگاه یزد اظهار داشت: دانشگاه قلب تپنده استان است و ما همواره بر صیانت از حریم و زمین های دانشگاه اصرار داریم.

وی بیان کرد: برتر شدن دانشگاه یزد طبق ارزیابی وزارت علوم در بین ۱۴۰ دانشگاه کشور مرهون زحمات و تلاش های شماست و به نظر من یکایک استادان دانشگاه یزد نمونه هستند.

فاطمی همچنین در مورد تامین مسکن استادان نیز افزود: مهمترین مسئله در بحث نهضت ملی مسکن، تامین زمین است و سیاست دولت این است که زمین های بلااستفاده در داخل شهر منفک شده و وارد بحث نهضت ملی مسکن شود.

وی بیان کرد: زمین های زیادی در حریم شهر قرار دارد اما نبود زیرساخت ها و تامین آن ها مشکل بزرگی است که در این زمینه وجود دارد.

نیازهای تمدنی در حوزه دانشگاه باید لحاظ شود استاندار یزد ادامه داد: باید نیازهای تمدنی را در حوزه دانشگاه لحاظ کنیم نه بر اساس شاخص های برنامه های توسعه ضمن اینکه دانشگاه یک نهاد تمدن ساز است و افق توسعه در راس دانشگاه را باید یک افق تمدنی، حداقل بالای ۱۰۰ سال لحاظ کرد.

[ad_2]

Source link

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار