لوگو چابهار
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۳:۱۰:۱۲

پیام سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دکتر عبدالغفور بادپا رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار در پیامی فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی را تبریک گفت.

متن پیام ‌به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم
سیزدهم آبان در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، روزی سرنوشت ساز و پرخاطره است، این مناسبت مهم که سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و روز دانش آموز است در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، همواره به عنوان روز تقابل حق و باطل شناخته می‌شود که ماندگارترین اثر آن شعار مرگ بر آمریکاست. در واقع واقعه ۱۳ آبان به قلوب زخم دیده مؤمنان و خداجویان قوت بخشید و احساسی غرور آفرین را در آنان زنده کرد.

رژیم موقت صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا و همراهی مستکبران عالم، با به خاک و خون کشیدن کودکان و مظلومان غزه، آخرین اقدامات وحشیانه‌اش را برای فرار از نابودی رقم می‌زند، اما بدون شک آینده از آن فلسطین است.

انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری، مبارزه با استکبار جهانی را به عنوان یکی از مبانی اصیل اسلامی، سرلوحه قرار داده و در این مسیر همواره پرچم استکبارستیزی را در عالم برافراشته نگاه داشته و ۱۳ آبان یکی از مظاهر اساسی این اصل مهم است.
جامعه دانشگاهی دانشگاه بین‌المللی چابهار اعم از دانشجویان، اعضاء هیئت علمی و کارکنان ضمن اعلام وفاداری به آرمان های امامین انقلاب ، آمادگی خود را برای حضور حداکثری در مراسم راهپیمایی یوم‌ الله ۱۳‌ آبان پرشکوهتر از سال‌های گذشته اعلام داشته تا جلوه‌ای عظیم از همبستگی ملی را با شعار ماندگار هیهات من الذله ابراز دارند.

دکتر عبدالغفور بادپا
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار
آبانماه ۱۴۰۲
✒️ *روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار*

ما را در واتساپ دنبال کنید:
https://chat.whatsapp.com/JtRfdCszbjV8JTjgLK3iYt

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار