شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 4 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پیام دکتر عبدالغفور بادپا، سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار به مناسبت روز جهانی قدس
15

عبدالغفور بادپا رئیس دانشگاه بین المللی چابهار در آستانه روز جهانی قدس با صدور پیامی از جامعه دانشگاهی اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ علیهم و لا هم […]

پ
پ

عبدالغفور بادپا رئیس دانشگاه بین المللی چابهار در آستانه روز جهانی قدس با صدور پیامی از جامعه دانشگاهی اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ علیهم و لا هم یحزنون   (سوره الاحقاف آیه۱۳)

آخرین جمعه ی رمضان روز رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسانهای حقیقت طلب و عدالتخواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.
لذا ضرورت دارد نخبگان و جامعه دانشگاهی اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دست در دست هم با اراده ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بی عدالت را نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت نمایند. و
حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند و بار دیگر جهانیان دریابند که اسلام منادی آزادی، برابری و کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض از سراسر جهان هستی است.
دانشگاهیان دانشگاه بین المللی چابهار همچون همیشه همگام با ملت همواره در صحنه ایران اسلامی، در این روز بزرگ، به صفوف به هم پیوسته مسلمانان می پیوندند و در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، مشارکت پرشور، آگاهانه و مسئولانه خواهند داشت.

 

دانشگاه بین المللی چابهار در مسیر دانشگاه نسل چهارم

روابط عمومی و بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار

 آدرس وب سایت :
http://iuc.ac.ir

 تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام :
http://instagram.com/iuc_ac.ir

🆔 کانال تلگرام:

https://t.me/iuc_ac_ir

🆔کانال واتساپی:

https://chat.whatsapp.com/JtRfdCszbjV8JTjgLK3iYt

🆔️کانال ایتا:

http://eitaa.com/chabaharuniversity

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.