شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پ
پ

۱٫ شهریه‌های تحصیلی دانشگاه بر مبنای واحد پول جمهوری اسلامی ایران (ریال) می باشد.
۲٫ میزان شهریه تحصیلی دانشجویان غیر بورسیه غیرایرانی به پیشنهاد شورای پذیرش و با تایید هیأت امنای دانشگاه برای هر ورودی تعیین می گردد.
۳٫ شهریه دانشجویان غیربورسیه غیرایرانی به دو صورت شهریه ثابت و شهریه متغیر است.
۴٫ پذیرفته شدگان غیربورسیه غیرایرانی در هنگام نام‌نویسی اولیه موظف به واریز شهریه ثابت آموزشی نیمسال اول رشته تحصیلی خود به حساب بانکی ذیل می باشد:
• شماره حساب ۰۱۱۵۳۶۹۸۱۵۰۰۲ بانک صادرات به نام دانشگاه بین المللی چابهار.
تبصره۱: پذیرفته شدگان بعد از نام‌نویسی قطعی و پس از ورود به دانشگاه، شهریه های آموزشی هر یک از نیمسال های تحصیلی خود را باید به شماره حساب اعلام شده از سوی امور مالی هر دانشگاه، واریز نمایند.

۵٫ شهریه های آموزشی مرکز آموزش زبان فارسی:
پذیرفته شدگان غیربورسیه ای که فارغ التحصیل مراکز آموزشی غیرایرانی بوده و ملزم به گذراندن دوره های مرکز آموزش زبان فارسی هستند، برای هر یک از دوره های آموزشی مرکز موظف به پرداخت شهریه‌های تحصیلی بر اساس مصوبه هیأت امنای دانشگاه به شرح جدول زیر می‌باشند:

ردیف عنوان شهریه (به ریال)
١ شهریه ثابت (دوره ١٦ هفته ای) ۱۰٫۸۰۰٫۰۰۰
٢ هزینه هر واحد نظری ۱٫۲۱۵٫۰۰۰
٣ شهریه متغیر (٢٠ واحد درسی) ۲۴٫۳۰۰٫۰۰۰
٤ آزمون بسندگی (تعیین سطح) ۸٫۱۰۰٫۰۰۰
٥ ارائه خدمات آموزشی (صدور کارت و کارنامه) ۵۴۰٫۰۰۰

تبصره۲: دانشجویان غیرایرانی که ملزم به گذراندن دوره های آموزشی مرکز آموزش زبان فارسی می شوند، در صورت شرکت در آزمون بسندگی(تعیین سطح)، موظف به پرداخت هزینه‏های مربوطه می باشند.
۶٫ در صورت انصراف و یا عدم مراجعه‏ داوطلب بعد از نام‌نویسی اولیه، وجه واریزی پذیرفته شدگان غیر بورسیه غیرایرانی قابل برگشت نیست و ضمناً قابل انتقال نیز نمی باشد.
۷٫ در صورت عدم ارائه‏ مجوز پذیرش به پذیرفته شدگان غیر بورسیه غیرایرانی از سوی وزارت علوم، کل وجه واریزی قابل استرداد است.
۸٫ شهریه ثابت آموزشی نیمسال های باقیمانده‏ دانشجویان غیربورسیه ای که بر اساس شیوه نامه های پذیرش دانشجویان غیربورسیه غیرایرانی دانشگاه در سال های قبل پذیرش شده اند، بر اساس سال ورود و شهریه های متغیر نیز بر اساس آخرین مصوبه هیأت امنای دانشگاه محاسبه می شود.