یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Sunday, 28 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
*💠اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه‌ها برگزار شد
13

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه: شصت و دومین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی با با حضور وزیر محترم علوم، تحقيقات وفناوری، معاونين آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های کشور و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیل دانشگاه بین‌المللی و با شعار «حکمت، دانایی، آموزش نیاز محور و اشتغال آفرین» برگزار شد. در […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه: شصت و دومین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی با با حضور وزیر محترم علوم، تحقيقات وفناوری، معاونين آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های کشور و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیل دانشگاه بین‌المللی و با شعار «حکمت، دانایی، آموزش نیاز محور و اشتغال آفرین» برگزار شد. در این اجلاس درباره آمایش آموزش عالی، گسترش هدفمند آموزش عالی، پذیرش استاد محور استعدادهای درخشان، تدوین برنامه های درسی مبتنی بر تقویت توان مهارتی و اشتغال پذیری دانشجویان، حکمرانی آموزش عالی غیردولتی و دیپلماسی آموزشی بحث و گفتگو شد.

همچنین؛ «درگاه استادمحوری ویژه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در نظام ایده‌ها و نیازها (نان)» با همکاری مشترک موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شد.

✒️ *روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار*

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
https://chat.whatsapp.com/EokZjFwBjr0Km7HnR6Y0sU

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.