شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دانشگاه بین‌المللی چابهار به هیات کسب و کار سیستان و بلوچستان ملحق شد
20
سرپرست اداره ارتباط با بخش صنعت دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: این دانشگاه به جمع اعضای هیات امنای کلینیک کسب و کار استان سیستان و بلوچستان ملحق شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بین المللی چابهار، مهشید قریب‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایجاد کلینیک‌های کسب و کار، به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین ابزارها و مدل‌های توسعه خدمات توسعه کسب و کار در دنیاست که در ایران با مدیریت و راهبری شرکت شهرک‌های صنعتی هر استان شکل می‌گیرد و فرصتی را فراهم می‌آورد تا شرکت‌های مشاور و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار و بویژه دانشگاه‌ها، بتوانند در زمینه‌های مختلف مدیریتی، فنی، مهندسی و خدمات عمومی کسب و کار، خدمات خود را در شهرک‌های صنعتی ارائه کنند.

وی افزود: نظر به ضرورت توسعه تعاملات بین دانشگاه و صنعت، دانشگاه بین‌المللی چابهار با عضویت در کلینیک کسب و کار استان سیستان و بلوچستان به دنبال ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان و تعریف پروژه‌های عارضه‌یابی و بهبود، به منظور تسریع حل مسائل و مشکلات آنهاست.

قریب‌پور ادامه داد: انتخاب دانشگاه بین‌المللی چابهار به عنوان یکی از اعضای هیات امنای کلینیک کسب و کار استان، بی‌شک در گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به واحدهای صنعتی جنوب استان، نهادینه کردن فرهنگ بهره‌مندی از مشاوران برای حل مشکلات آنها، آسیب‌شناسی بنگاه‌های اقتصادی و تسریع در برطرف کردن مشکلات آنها، می‌تواند حائز اهمیت باشد.

به گزارش ایرنا، رشته‌های مقطع کارشناسی این دانشگاه شامل مهندسی عمران، مهندسی معدن، کامپیوتر، مدیریت بانک‌داری، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، زبان و ادبیات انگلیسی، علوم تربیتی، حقوق، اقتصاد و مهندسی معماری است.

همچنین رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این مجموعه شامل فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک، مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت، مهندسی عمران گرایش سازه، مهندسی تکنولوژی آموزشی، مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، حقوق تجارت بین‌الملل، جغرافیا و برنامه‌ریزی آمایش سرزمین است.

 

برای مشاهده خبر در خبرگزاری ایرنا اینجا کلیک کنید.

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.