شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
نخستین نمایشگاه دستاوردهای دانش‌بنیان و صنعت‌محور چابهار برپا شد
20
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با بیان اینکه نخستین نمایشگاه دستاوردهای دانش‌بنیان و صنعت‌محور این منطقه برپا شد گفت: این نمایشگاه تخصصی با هدف ارائه دستاوردهای دانش‌بنیان صنایع آبی، پتروشیمی، شیلاتی، ساختمانی و الکترونیکی در منطقه آزاد چابهار برپا شده است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار؛ ناصر آبروش در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دانش‌بنیان و صنعت‌محور که در محل سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی و مجازی دستاوردهای دانش‌بنیان و صنعت‌محور با هدف ارائه دستاوردهای دانش‌بنیان صنایع آبی، پتروشیمی، شیلاتی، ساختمانی و الکترونیکی بر آن است تا برای نخستین بار در چابهار فرصت انتقال تجربه و نیز جذب سرمایه‌گذار را برای شرکت‌های دانش بنیان و متخصصان فراهم آورد. «در این نمایشگاه، شرکت‌هایی از سراسر کشور حضور دارند»

وی تصریح کرد: این نمایشگاه که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، با برنامه‌ریزی و هماهنگی مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه بین‌المللی چابهار و مشارکت بخش خصوصی تا ۱۵ خردادماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های چابهار، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای رشد و بالندگی اکوسیستم کارآفرینی در چابهار را فراهم کرده است.

آبروش افزود: دانشگاه بین‌المللی چابهار در سال‌های اخیر همواره در عرصه نوآوری، فناوری و نوآفرینی در سواحل مکُران پیشتاز بوده است و با ارائه مجموعه تسهیلات و امکانات ویژه در مرکز رشد و مرکز نوآوری خود توانسته است در حمایت از کارآفرینان نوپا و بالغ بومی تاثیرگذار باشد.

وی گفت: از برنامه های ویژه مراکز رشد و نوآوری دانشگاه بین‌المللی چابهار در این نمایشگاه می‌توان به “برنامه جذب و ارزیابی سریع” ویژه کارآفرینان نوپا، برنامه “Reverse pitch” ویژه استخراج هدفمند نیازهای دانش بنیان صنایع حاضر در نمایشگاه، و برنامه “از مشاور بپرس” با حضور مشاوران کارآفرینی حاضر در نمایشگاه اشاره کرد. «بیش از ۲۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعت‌محور در این نمایشگاه شرکت کردند»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.