پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 9 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
21

آیا تاکنون قصه کارآفرینان موفق را شنیده اید؟ آیا میدانستید پشت همه موفقیت های امروز کارآفرینان، تلاش ها و شکست های متعددی است؟  آیا علاقه مندید تا از تجربیات ارزشمند کارآفرینان بهره برید؟ دانشگاه بین المللی چابهار با همکاری منطقه آزاد چابهار (معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری) در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و به مناسبت […]

پ
پ

آیا تاکنون قصه کارآفرینان موفق را شنیده اید؟

آیا میدانستید پشت همه موفقیت های امروز کارآفرینان، تلاش ها و شکست های متعددی است؟

 آیا علاقه مندید تا از تجربیات ارزشمند کارآفرینان بهره برید؟

دانشگاه بین المللی چابهار با همکاری منطقه آزاد چابهار (معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری) در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، دو نشست انتقال تجربه کارآفرینی با حضور کارآفرینان برتر منطقه ای حوزه فرهنگی و گردشگری برگزار می کند.

در هر یک از این نشست ها با دو تم موضوعی “استفاده از ابزار های دیجیتال مارکتینگ” و “روش های تامین مالی”، و با حضور کارآفرینان برتر، نه تنها جنبه های کاربردی کارآفرینی بررسی می شود بلکه انتقال تجربه این کارآفرینان می تواند راهنمای خوبی برای کسانی باشد که در آغاز مسیر اند. برگزاری نشست های انتقال تجربه نه تنها بهترین راه ترویج کارآفرینی و کمک به انگیزه بخشی به کارآفرینان نوپا برای ادامه مسیر پر افت و خیز کارآفرینی می باشد، بلکه به جوانان بومی نیز کمک می نماید تا از اشتباهات افراد صاحبنظر درس گرفته و مسیر مناسب تری را انتخاب نمایند.

درباره این وبینار آنلاین بیشتر بدانیم:

  • ثبت نام و برگزاری این وبینار به صورت کاملا آنلاین می باشد. شما می توانید برای شرکت در کلاس از موبایل، یا تب لت، یا لپ تاپ و کامپیوتر متصل به اینترنت استفاده فرمایید.
  • این وبینار به صورت کاملا رایگان برگزار می شود اما با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان، لازم است تا ثبت نام آنلاین نمایید.
  • پس از ثبت نام، لینک ورود به کلاس مجازی برای شما پیامک می شود و از طریق آن می توانید از ۳۰ دقیقه پیش از برگزاری کلاس، با نام خود، به محیط کلاس آنلاین وارد شوید. این دوره آموزشی از طریق محیط کلاس آنلاین skyroom برگزار می گردد و نیازی به نصب نرم افزار ندارد.
  • از آنجایی که تعداد ثبت نام کننده ها محدودیت دارد لذا اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می نمایند.
  • این دو نشست در روز شنبه و یکشنبه مورخ ۱ و ۲ آذر ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت آنلاین برگزار می گردد.

لینک ورود به کلاس مجازی (شروع کلاس ساعت ۱۸ شنبه ۱ آذر ):    https://elr.iuc.ac.ir/ch/courses2

کلمه عبور:  guest

رمز عبور: ۱۲۱۲

برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی می توانید با شماره  ۰۹۳۹۵۸۱۳۳۶۱  با ما در تماس باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.