جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 3 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
39

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، کارگاه آموزشی حضوری آشنایی با مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) توسط آموزش‌های آزاد این دانشگاه برگزار شد. در این کارگاه آموزشی که با همکاری معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار و دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد، بیش از پنجاه نفر […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، کارگاه آموزشی حضوری آشنایی با مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) توسط آموزش‌های آزاد این دانشگاه برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که با همکاری معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار و دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد، بیش از پنجاه نفر از فعالان ساختمان سازی شهر چابهار، مهندسان نظام مهندسی، مهندسان ناظر، مهندسان سازمان منطقه آزاد چابهار، مهندسان شهرداری چابهار، دانشجویان و اساتید دانشگاه بین المللی چابهار و دانشگاه دریانوردی حضور داشتند.

در این نشست دکتر محمدصالح دشتی، از دانشگاه علم و صنعت، به ارائه مطالب تخصصی پیرامون مدلسازی اطلاعات ساختمان و نرم افزار مربوطه پرداختند و با مثال های عملیاتی تلاش کردند که علاقه مندان چابهاری را با طریقه استفاده از BIM در پروژه های عمرانی آشنا نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.