شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
بسیاری از برنامه های فرهنگی با ذائقه دانشجویان هم خوانی ندارد
28

[ad_1] معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی به دلیل فاصله نسل ها با ذائقه دانشجویان همخوانی ندارد و باید به این موضوع توجه جدی شود. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، دوره آموزشی کنشگری فرهنگی رسانه ای: از […]

پ
پ

[ad_1]

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی به دلیل فاصله نسل ها با ذائقه دانشجویان همخوانی ندارد و باید به این موضوع توجه جدی شود.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، دوره آموزشی کنشگری فرهنگی رسانه ای: از ایده پردازی تا جریان سازی ویژه کارشناسان فرهنگی دانشگاه های منطقه یک، به همت دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد.

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از این دوره آموزشی، گفت: جهان جدید بر محور خلاقیت سامان یافته است و بدون خلاقیت و نوآوری، امکان همزیستی با جهان جدید از بین می رود.

سرعت تحولات در جهان بسیار بالا رفته است و جهان سرمایه داری برای همراه شدن با این تحولات چاره ای جز اتکا به خلاقیت و نواوری ندارد.

وی ادامه داد: اما حتما باید در این مسیر مرزهای اخلاقی را مراعات کرد و به بهانه نوآوری به اخلاقیات و هنجارهای جامعه تجاوز نکرد.

خلاقیت و نوآوری یک امکان نیست، بلکه یک ضرورت عصری است.

کلانتری تصریح کرد: بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی به دلیل فاصله نسل ها با ذائقه دانشجویان هم خوانی ندارد و باید به این موضوع توجه جدی شود.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.