شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دومین جشنواره جایزه ملی شهیدسلیمانی دی ماه برگزار می شود
52

[ad_1] مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم گفت: دومین جشنواره جایزه ملی شهیدسلیمانی دی ماه در کشور برگزار می شود. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سید فردین تقی پور امشب در آیین افتتاح چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و […]

پ
پ

[ad_1]

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم گفت: دومین جشنواره جایزه ملی شهیدسلیمانی دی ماه در کشور برگزار می شود.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سید فردین تقی پور امشب در آیین افتتاح چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور اظهار کرد: برنامه های مختلفی طی دو سال اخیر در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر با هدف امیدآفرینی و مشارکت همه دانشجویان طراحی شده است.

وی بیان کرد: سال ۱۴۰۱ جشنواره جایزه ملی شهید سلیمانی (سردار دلها) را داشتیم و امسال نیز دومین جشنواره جایزه ملی را در دی ماه برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم با اشاره به اینکه دو دوره بصیرت افزایی برگزار شده است گفت: جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری نیز سال گذشته برگزار شد و امسال نیز دومین دوره آن برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند افزود: بعد از وقفه ۱۰ ساله سومین المپیاد فرهنگی و ورزشی شاهد و ایثارگر را در اصفهان داشتیم و امسال چهارمین دوره آن در دانشگاه بوعلی برگزار می شود.

تقی پور با اشاره به اینکه المپیاد فرهنگی و ورزشی بعدی سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد گفت: این المپیاد در حوزه دختران با رضایت بالای ۸۵ درصدی و با کیفیت بالا بر

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.